Klachten 

Indien u een klacht heeft over het product dat u heeft aagekocht, verzoeken wij u ons dit zo sel mogelijk te melden. U kunt hiervoor een a-mail sturen naar info@coozaa.nl. Omschrijf duidelijk de klacht en vermeld hierbij het ordernummer, het artikel en de aankoopdatum (indien mogelijk vergezeld met een foto). Binnen 7 dagen berichten wij u over de afhandeling van uw klacht.

Retourneren

De koper heeft het recht om de ontvangen goederen, zonder opgaaf van reden binnen 14 werkdagen aan CooZaa te retourneren, onder de volgende voorwaarden:

  1. De retourzending dient altijd van tevoren per e-mail te worden aangemeld.
  2. De retour gezonden artikelen dienen uitdrukkelijk ongebruikt, ongedragen en onbeschadigd in originele verpakking, degelijk verpakt en voldoende gefrankeerd (indien niet aangetekend verstuurd, kunnen wij niet aansprakelijk gesteld worden voor zoek geraakte post stukken!) te worden teruggestuurd, vergezeld van (een kopie van) de factuur.
  3. De koper krijgt in dit geval naar wens een vervangend artikel toegestuurd of het aankoopbedrag terug.
  4. Indien u kiest voor een verzendmethode waar kosten aan verbonden zijn dan worden deze kosten niet gerestitueerd.
  5. Ongefrankeerde of onvoldoende gefrankeerde poststukken worden door CooZaa niet aangenomen, ongeacht de reden van het terug sturen.
  6. Reeds betaalde bedragen worden binnen 30 werkdagen aan u terugbetaald.
  7. Retourzendingen dienen te zijn vergezeld van een formulier voor retourzendingen/garantie. Deze krijgt u automatisch per e-mail toegezonden wanneer u een retourzending bij ons opgeeft.
  8. LET OP! Indien u geen retour-formulier invult en meestuurt in de retourzending, kunnen wij de retour gezonden goederen niet in behandeling nemen.
  9. Indien u een verkeerde bestelling heeft ontvangen, zal CooZaa zorgen voor het verzenden van de juiste producten. Ook vergoedt CooZaa de gemaakte frankeerkosten (postzegel) volledig, tenzij de klant zelf een verkeerd product of verkeerde maat heeft besteld.

Ruilen

Producten ruilen:

  1. Producten kunt u ruilen binnen 7 werkdagen.
  2. Indien u één of meerdere producten wenst te ruilen dan dient dit van tevoren per e-mail te worden gemeld.
  3. De retour gezonden artikelen dienen uitdrukkelijk ongebruikt, ongedragen en onbeschadigd in originele verpakking, degelijk verpakt en voldoende gefrankeerd (indien niet aangetekend verstuurd, kunnen wij niet aansprakelijk gesteld worden voor zoek geraakte post stukken!) te worden teruggestuurd, vergezeld van (een kopie van) de factuur.
  4. U draagt hierbij zelf de kosten van de retourzending. 
    Ongefrankeerde of onvoldoende gefrankeerde poststukken worden door CooZaa niet aangenomen, ongeacht de reden van het terug sturen.
  5. Voor het opsturen van de vervangende artikelen wordt een bijdrage in de verzendkosten in rekening gebracht. Indien het poststuk aangetekend verzonden is, worden deze kosten ook in rekening gebracht. Maak dit bedrag aan ons over, op rekening , o.v.v. het factuurnummer.
  6. Retourzendingen dienen te zijn vergezeld van een formulier voor retourzendingen/garantie. Deze krijgt u zo snel mogelijk per e-mail toegezonden wanneer u een retourzending bij ons opgeeft.
  7. LET OP! Indien u geen retour-formulier invult en meestuurt in de retourzending, kunnen wij de artikelen niet omruilen.
  8. Indien u een verkeerde bestelling heeft ontvangen, zal CooZaa zorgen voor het verzenden van de juiste artikelen. Ook vergoedt CooZaa de gemaakte frankeerkosten volledig, tenzij de klant zelf een verkeerd product of verkeerde maat heeft besteld.